Klachtenservice

 

Klachtenservice

Bij CarplayWereld streven wij naar 100% klanttevredenheid. Heeft u toch een klacht over een product, levering of service? Laat het ons weten – wij nemen elke klacht serieus en lossen het graag samen met u op.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar:

info@carplaywereld.nl

Vermeld in uw e-mail alstublieft de volgende gegevens:

  • Uw naam en contactgegevens

  • Bestelnummer (indien van toepassing)

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht

  • Eventuele foto’s of documenten die de klacht verduidelijken

Wat kunt u van ons verwachten?

Na ontvangst van uw klacht:

  1. Ontvangt u binnen 1 werkdag een bevestiging van ontvangst.

  2. Behandelen wij uw klacht doorgaans binnen 2 tot 5 werkdagen.

  3. Ontvangt u een passende oplossing, zoals een toelichting, vervanging, herstel of terugbetaling – afhankelijk van de situatie.

Niet tevreden met de oplossing?

Indien u niet tevreden bent met onze voorgestelde oplossing, kunt u uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR-platform van de Europese Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr