Klachtenservice
Klachtenservice
Bij CarplayWereld streven wij naar 100% klanttevredenheid. Heeft u toch een klacht over een product, levering of service? Laat het ons weten – wij nemen elke klacht serieus en lossen het graag samen met u op.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar:
Vermeld in uw e-mail alstublieft de volgende gegevens:
-
Uw naam en contactgegevens
-
Bestelnummer (indien van toepassing)
-
Een duidelijke omschrijving van de klacht
-
Eventuele foto’s of documenten die de klacht verduidelijken
Wat kunt u van ons verwachten?
Na ontvangst van uw klacht:
-
Ontvangt u binnen 1 werkdag een bevestiging van ontvangst.
-
Behandelen wij uw klacht doorgaans binnen 2 tot 5 werkdagen.
-
Ontvangt u een passende oplossing, zoals een toelichting, vervanging, herstel of terugbetaling – afhankelijk van de situatie.
Niet tevreden met de oplossing?
Indien u niet tevreden bent met onze voorgestelde oplossing, kunt u uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR-platform van de Europese Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr